O mnie

Bartosz Kaliński – mam 40 lat, od 20 lat jestem szczęśliwie zakochany w swojej żonie Kasi. Mamy dwoje dzieci – Zuzię i Dawidka. Jak każda rodzina łączymy życie prywatne z pracą. Jesteśmy wierni tradycyjnym wartościom, bo to one są fundamentem szacunku i zrozumienia drugiego człowieka.

Od kilku lat razem z mieszkańcami gminy rozwijamy Wadowice. Przez ten czas dałem się Wam poznać jako wiarygodny, pracowity i skuteczny gospodarz. Otwarty na Wasze potrzeby oraz ciekawe pomysły współpracowałem z każdym, kto chciał ze mną współpracować. Bez hejtu i negatywnych emocji, dzień po dniu pracowałem na Wasze zaufanie. Nie zmarnowałem ani jednego dnia. Wykonałem wspólnie z pracownikami urzędu ogrom pracy. Nie mówiłem, że się nie da, a przecież nie zawsze było łatwo.

W ciągu pięciu lat zrealizowaliśmy inwestycje za ponad 220 MLN zł przy zerowym zadłużeniu gminy. Wybudowaliśmy 50 km dróg, 20 km chodników, 15 km ścieżek rowerowych, 10 boisk i 9 mostów. Wybudowaliśmy 6 nowych budynków użyteczności publicznej a wyremontowaliśmy kolejnych 16. Kierowcom oddaliśmy 350 nowych miejsc parkingowych, stworzyliśmy osiem publicznych linii autobusowych. Daliśmy Wadowicom nowe atrakcje, takie jak m.in. nowy dworzec PKP, Dom na Dzwonku, Biblioteka w Wysokiej, tężnia solankowa, pumptrack, nowe boiska, saunarium czy sezonowe lodowisko na wadowickim rynku. Utworzyliśmy Biuro Interwencji Mieszkańców oraz Bon Edukacyjny o wartości 500 zł dla uczniów szkół podstawowych z naszej gminy. Od pięciu lat tworzymy też bogatą ofertę kulturalno – sportową tak, by każdy mógł znaleźć coś dla siebie.

Oś czasu

Burmistrz Wadowic

7 kwietnia 2018

2018 – nadal – Burmistrz Wadowic

Przewodniczący Rady Programowej

7 kwietnia 2015

2015 – nadal – Przewodniczący Rady Programowej Muzeum Dom Rodzinny Jana Pawła II

Starosta Powiatu

7 kwietnia 2014

2014 – 2018 Starosta Wadowicki

Radny powiatowy

12 grudnia 2010

2010 – 2014 – radny powiatowy, członek Zarządu Powiatu w Wadowicach

Praca w Biurze Promocji

12 grudnia 2008

2008 – 2010 Praca w Biurze Promocji, Kultury i Sportu Starostwa Powiatowego w Wadowicach

Szkoła Wyższa

12 grudnia 2003

2003 – 2008 studia na Wydziale Politologii i Komunikacji Społecznej Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego, ukończone z wyróżnieniem i tytułem magistra politologii

Urodzony

30 grudnia 1983

Urodzony 30 grudnia 1983 roku.